Vi giver GRATIS FRAGT på alle plakater resten af dagen 🎁

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Fragt

HVILKE FRAGTMETODER ER TILGÆNGELIGE?
Vi benytter os af Post Nord, og tilbyder derigennem:
- Levering til privatadresse
- Levering til udleveringssted nær dig
- Levering til erhvervsadresse
HVOR LANGTIDS LEVERING ER DER PÅ MINE PLAKATER?
Vi stræber efter at printer og sende plakaten dagen efter du har bestilt. Men det kommer an på hvor travlt vi har. Så leveringstiden er mellem 2-7 dage.
SENDER I INTERNATIONALT?
Vi leverer kun i Danmark lige i øjeblikket.

Betaling

TAGER I MOBILEPAY?
Ja det gør vi :-) 80% af vores kunder benytter sig af MobilePay.
ER DET SIKKERT AT HANDLE HOS JER?
Vi benytter nogle af verdens mest anerkendte tjenester, for at kunne garantere din online sikkerhed. Så du kan være helt rolig når du handler med os.

Ordre og returneringer

SKAL JEG HAVE EN KONTO FOR AT LAVE EN ORDRE?
Nej det skal du ikke. Vi har faktisk på nuværende tidspunkt deaktiveret kundekontoer, for at gøre det så nemt som muligt for dig, som ny kunde.
HVEM SKAL JEG KONTAKTE HVIS JEG HAR SPØRGSMÅL?
Du kan benytte vores chat funktion, som du finder nede i højre hjørne af din skærm.
HVORDAN ANNULLERER ELLER ÆNDRE JEG MIN ORDRE
Du kan skynde dig at se om du kan nå at få fat i os via chat funktionen i bunden af siden, inden at vi printer din bestilling. Er din bestilling blevet produceret, så kan du desværre ikke ændre eller annullere ordren.
KAN JEG RETUNERE MIN ORDRE?
Da vi sælger unikke, specialfremstillede varer, der laves til ordre til vores kunder, kan vi ikke acceptere retur eller bytte varer. Vi kan ikke holdes ansvarlige, hvis du har bestilt den forkerte størrelse eller begået en fejl, når du designer dine plakater og f.eks. har lavet en skrivefejl, valgt det forkerte farvetema, glemt at skrive noget osv. Så snart vi har trykt dine plakater, kan det være for sent at foretage ændringer eller godkende en returnering..

Vi tager selvfølgelig det fulde ansvar, hvis et produkt er forkert trykt, materielt unøjagtigt, defekt eller hvis der er en skade under transporten. Kontakt vores kundeservice på chatten her på hjemmesiden, eller på citypostersdk@gmail.com inden for 14 dage efter modtagelse af leveringen, og vi sørger for en erstatningsordre, en klage eller kredit. Send os dit ordrenummer, så vi kan hjælpe dig så hurtigt som muligt.
HVORDAN SPORER JEG MIN ORDRE?
Du kan spore din ordre via PostNord's hjemmeside. Klik her for spore din ordre.